Μεταφορά στο περιεχόμενο
Μεταφορά στην κύρια πλοήγηση
Μεταφορά στην πρώτη στήλη
Μεταφορά στη δεύτερη στήλη
ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΚΡΗΤΗΣ - THEOLOGOI-KRITIS.SCH.GR
ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Ανακοινώσεις - Επίκαιρα
Αρθρογραφία
Διδακτικά Μέσα
Γυμνάσιο
Γενικό Λύκειο
ΕΠΑΛ
Υποστηρικτικό Υλικό
Διδακτικές Προτάσεις
Αξιολόγηση
Νομοθετικό Πλαίσιο
Ζητήματα Αξιολόγησης
Τράπεζα Θεμάτων
Hλεκτρονική Aξιολόγηση
Εκπαιδευτικό και Διδακτικό Έργο
Διαθεματικότητα
Διαπολιτισμικότητα
Νέες Τεχνολογίες (ΤΠΕ)
Νομοθεσία
Αρχείο Πολυμέσων
Εικόνες
Μουσική
Ταινίες
Παρουσιάσεις
Παιχνίδια - Κατασκευές
Φύλλα Εργασίας
Ηλεκτρονική Αξιολόγηση
Γεωγραφικοί Χάρτες
Κείμενα
Επικοινωνία
Δικτυακές Διευθύνσεις
Επικοινωνήστε μαζί μας
Αρχική
Υποστηρικτικό Υλικό
Εκπαιδευτικό και Διδακτικό Έργο
Προσέγγιση της δυσλεξίας στο μάθημα των Θρησκευτικών
Προσέγγιση της δυσλεξίας στο μάθημα των Θρησκευτικών
Πεπονάκης Μανόλης
Προβλήματα των δυσλεκτικών μαθητών και τρόποι προσέγγισής τους στο μάθημα των Θρησκευτικών
.
Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 18 Φεβρουάριος 2009 21:30
ΚΥΡΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
Αρχική
Ανακοινώσεις - Επίκαιρα
Αρθρογραφία
Νομοθεσία
Διδακτικά Μέσα
Υποστηρικτικό Υλικό
Αξιολόγηση
Αρχείο Πολυμέσων
Δικτυακές Διευθύνσεις
Επικοινωνία
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Παγκρήτιος Σύνδεσμος Θεολόγων
Μαθητικές συμμετοχές
Νέες Τεχνολογίες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ (RSS FEEDS)
Νέα από το sch.gr
ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΛΩΝ
Όνομα Χρήστη
Κωδικός
Να με θυμάσαι
Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Ξεχάσατε το όνομα χρήστη;
Δημιουργία λογαριασμού