THEOLOGOI-KRITIS.SCH.GR

Τα Θρησκευτικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Κρήτης

  • Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς
theologoi-kritis.sch.gr

Παγκόσμια Διαδικτυακή Θεολογική Βιβλιοθήκη

E-mail Εκτύπωση

Το διήμερο 21 και 22 Σεπτεμβρίου 2012 έλαβε χώρα στη Γενεύη η ετήσια συνάντηση της «Σύμπραξης» (Consortium) που έχει την ευθύνη για τη λειτουργία της Παγκόσμιας Διαδικτυακής Θεολογικής Βιβλιοθήκης (GlobeTheoLib - www.globethics.net/gtl).

Τελευταία Ενημέρωση στις Σάββατο, 29 Σεπτέμβριος 2012 16:40 Περισσότερα...
 

Κριτσά – Κιβωτός πολιτισμού. Παναγία Κερά και εξωμονάστηρα

E-mail Εκτύπωση

Οι μαθητές της Γ΄ Τάξης του Γυμνασίου Κριτσάς (σχολ. έτους 2011-12) δημιούργησαν και μας κοινοποίησαν ένα όμορφο βίντεο με θέμα «Κριτσά – Κιβωτός πολιτισμού. Παναγία Κερά και εξωμονάστηρα». Η ταινία δημιουργήθηκε στο πλαίσιο εγκεκριμένου ετήσιου πολιτιστικού προγράμματος με θέμα «Η Παναγία Κερά ως έκφραση του πολιτιστικού πλούτου της Κριτσάς» με υπεύθυνη καθηγήτρια τη θεολόγο κ. Αργυρή Μπούκα. Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά και την καθηγήτριά τους.

Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή, 05 Ιούλιος 2013 18:50 Περισσότερα...
 

Νέα εγκύκλιος για τις απαλλαγές στο μάθημα των Θρησκευτικών

E-mail Εκτύπωση

Το Υπουργείο Παιδείας απέστειλε στα σχολεία νέα εγκύκλο για το ζήτημα απαλλαγής από το μάθημα των Θρησκευτικών (12773/Δ2/23-01-2015).

Δείτε την εγκύκλιο

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 12 Φεβρουάριος 2015 13:36
 

Ave Maria / Xαίρε Μαρία: Η Παναγία στη ζωγραφική της Αναγέννησης

E-mail Εκτύπωση

Μια ενδιαφέρουσα ψηφιακή παρουσίαση, στο πλαίσιο διαθεματικής συνεργασίας, μας έστειλαν οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί Λαμπρινός Ανδρέας, θεολόγος  και Δρετάκη Βαρβάρα, φιλόλογος, από το 8ο Γυμνάσιο Ηρακλείου με θέμα «Ave Maria  /  Xαίρε Μαρία:  Η Παναγία στη ζωγραφική της Αναγέννησης». Η εργασία δημιουργήθηκε στο πλαίσιο των μαθημάτων για τα Χριστούγεννα στα Θρησκευτικά και της αναγεννησιακής τέχνης στην Ιστορία.

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 28 Αύγουστος 2014 14:16 Περισσότερα...
 

Ενημέρωση θεολόγων εκπαιδευτικών Γενικών Λυκείων και ΕΠΑ.Λ. για τις γραπτές προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις στα Θρησκευτικά (2017)

E-mail Εκτύπωση

Προχωρώντας προς την ολοκλήρωση του διδακτικού έτους, δημοσιεύουμε ορισμένες επισημάνσεις για την προετοιμασία και την υλοποίηση των προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων Γενικών (ΓΕ.Λ.) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.). Οπωσδήποτε, για το θέμα αυτό, χρειάζεται πρωτογενής ενημέρωση από τα σχετικά Προεδρικά Διατάγματα και τις εγκυκλίους που  ισχύουν και έχουν σταλεί στις σχολικές μονάδες.

Α. Νομοθεσία - Εγκύκλιοι: Για τις εξετάσεις στο ΓΕ.Λ. ισχύει το Π.Δ. 46/2016 και για το ΕΠΑ.Λ. το Π.Δ. 56/2016. Επικουρικά, λαμβάνουμε υπόψη την εγκύκλιο 159005/Δ2/27-09-2016/ΥΠΠΕΘ, με θέμα «Οδηγίες εφαρμογής των νέων Προγραμμάτων Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών στο Δημοτικό, στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο» και την εγκύκλιο 164531/Δ2/05-10-2016/ΥΠΠΕΘ, με θέμα «Αναλυτικές διδακτικές οδηγίες για την εφαρμογή του νέου Προγράμματος Σπουδών των Θρησκευτικών στο Λύκειο για το σχολ. έτος 2016–2017» (http://iep.edu.gr/index.php/el/thriskeftika-nomothesia-egkiklioi). Στην τελευταία υπάρχουν επισημάνσεις σχετικά με την αξιολόγηση του μαθητή, σύμφωνα με το νέο ΠΣ Θρησκευτικών. Σχετικές επισημάνσεις περιλαμβάνονται και στο με αριθμ. 1325/1-12-2017 έγγραφό μου. Για τη φιλοσοφία και τη διαδικασία της αξιολόγησης σύμφωνα με το νέο ΠΣ άφθονη πληροφόρηση υπάρχει στο νέο Πρόγραμμα Σπουδών (ΠΣ) και στον αντίστοιχο Οδηγό Εκπαιδευτικού (http://iep.edu.gr/index.php/el/thriskeftika).

Β. Εξεταστέα ύλη: Η εξεταστέα ύλη «δεν μπορεί να είναι λιγότερη από το μισό και περισσότερη από τα 2/3 της διδακτέας. Η επιλογή και ο ακριβής προσδιορισμός της εξεταστέας ύλης για κάθε μάθημα γίνεται από τον διδάσκοντα και σε περίπτωση που το μάθημα διδάσκεται από περισσότερους του ενός καθηγητές γίνεται μετά από συνεργασία μεταξύ τους». Η διδακτέα ύλη ανά τύπο Λυκείου έχει οριστεί με την προαναφερθείσα εγκύκλιο 164531/Δ2/05-10-2016/ΥΠΠΕΘ. Επομένως, σε ένα πρώτο βήμα χρειάζεται να ορίσουμε τις διδακτικές ενότητες που θα αποτελέσουν την «εξεταστέα ύλη» και στη συνέχεια υπενθυμίζουμε ή καθοδηγούμε τους μαθητές ως προς το τι ακριβώς αξιολογείται σε κάθε διδακτική ενότητα, όπως αυτό περιγράφεται αναλυτικά σε κάθε διδακτική ενότητα, στη στήλη «Αξιολόγηση» του ΠΣ.

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 29 Μάρτιος 2017 10:01 Περισσότερα...
 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση