Kαλώς ορίσατε στη δικτυακή τοποθεσία για το μάθημα των Θρησκευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Κρήτης
Kαλώς ορίσατε στη δικτυακή τοποθεσία για το μάθημα των Θρησκευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Κρήτης Εκδήλωση βιβλιοπαρουσίασης: “Γιάννη Κουμεντάκη «Βίος και Λόγος»”Με πρωτοβουλία του τότε Σεβ. Μητροπολίτου Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Ευγενίου, λίγο πριν από την εκλογή του σε Αρχιεπίσκοπο Κρήτης, εκδόθηκε το βιβλίο: ΓΙΑΝΝΗ Γ. ΚΟΥΜΕΝΤΑΚΗ ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ. Παραδίδοντας, λίγο μετά, την Μητρόπολη Ρεθύμνης, ο Σεβ. Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ. Ευγένιος, εκτός των άλλων, ενημέρωσε τον διάδοχό του, Σεβ. Μητροπολίτη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Πρόδρομο, για την εν λόγω έκδοση. Αμφότεροι εξέφρασαν την επιθυμία να οργανωθεί, μόλις οι περιστάσεις το επιτρέψουν, μια ιδιαίτερη εκδήλωση για την παρουσίαση του βιβλίου και την απόδοση τιμής σε μια χαρισματική προσωπικότητα που άφησε βαθύ το αποτύπωμά της στους χώρους της εκπαίδευσης, του εκκλησιαστικού κηρύγματος και της εν γένει πνευματικής και πολιτιστικής ζωής της πόλης του Ρεθύμνου. Προς υλοποίηση αυτής της απόφασης, η Ιερά Μητρόπολις Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου απευθύνει πρόσκληση στο κοινό της Ρεθύμνης να συμμετάσχει στην παρουσίαση του βιβλίου: “Γιάννη Κουμεντάκη «Βίος και Λόγος»”, η οποία θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα «Παντελής Πρεβελάκης» (Ωδείο Ρεθύμνης), την Τετάρτη, 1η Νοεμβρίου 2023, και ώρα 19.00 (ώρα προσέλευσης: 18.45). Την εκδήλωση θα χαιρετίσουν και θα τιμήσουν με την παρουσία τους:
Για το βιβλίο και τον συγγραφέα του θα μιλήσουν οι:
Τον συντονισμό της εκδήλωσης θα έχει η κ. Πέπη Μπιρλιράκη, Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Επιχειρηματικότητας και Εθελοντισμού του Δήμου Ρεθύμνης. Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου |
|
|
|
Περισσότερα Άρθρα...
|
|
|
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL |
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΣΤΟΥΣ 150 ΨΑΛΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΑΝΑΚΤΟΣ ΔΑΒΙΔ, ΚΑΘΙΣΜΑ ΙΓ |
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΣΤΟΥΣ 150 ΨΑΛΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΑΝΑΚΤΟΣ ΔΑΒΙΔ ΚΑΘΙΣΜΑ ΙΓ ΨΑΛΜΟΣ ΖΑ΄-91 1.Ψαλμός ωδής εις την ημέραν του Σαββάτου. Τι είναι ψαλμός ωδής προείπαμε κι είναι ο παρών ανώνυμος όχι όμως κι ανεπίγραφος κι όνομα ούτε του Δαβίδ ούτε και κανενός άλλου έχει ψαλτωδού επειδή κι από όλους κοινώς τότε ψάλτες μελωδείτο. Επιγράφεται όμως στην ημέρα του Σαββάτου καθώς λένε γιατί ο προφήτης αφιέρωσε να ψάλλεται μόνο το Σάββατο ευχαριστήριος στο Θεό και γιατί το Σάββατο έπρεπε να συναχθούν όλοι οι ψάλτες να τον ψάλλουν και καθώς λένε κείνοι που θεώρησαν τον παρόντα υψηλότερο αποβλέπει στην ημέρα του μέλλοντος αιώνος και διδάσκει όσα εκεί αναφέρονται δηλαδή την κόλαση των αμαρτωλών και την τιμή και απόλαυση των δικαίων αφού καθώς το παλαιό Σάββατο κατάπαυση ερμηνεύεται κι είχε αργία κάθε βιωτικού έργου έτσι και η ημέρα κείνη που είναι κατάπαυση της παρούσης ζωής για τούτο είναι και ελεύθερη από κάθε φροντίδα βιωτική και Σάββατο ονομάζεται. |
Περισσότερα... |