THEOLOGOI-KRITIS.SCH.GR

Τα Θρησκευτικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Κρήτης

  • Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς
Τα Θρησκευτικά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση της Κρήτης

Διδακτικές Οδηγίες για τη διδασκαλία των Θρησκευτικών στο Γυμνάσιο (2018-19)

Σύμφωνα με τις την εγκύκλιο 142749/Δ2/04-09-2018 του ΥΠ.Π.Ε.Θ., στα Θρησκευτικά των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων ημερήσιου και εσπερινού Γυμνασίου, για το σχολικό έτος 2018-2019: «ισχύουν η ύλη και οι οδηγίες διδασκαλίας, όπως έχουν οριστεί για το σχολικό έτος 2017-2018, σύμφωνα με το υπ’ αριθμ. 164306/Δ2/03-10-2017 έγγραφο του ΥΠ.Π.Ε.Θ. («Οδηγίες για τη διδασκαλία των Θρησκευτικών στο Γυμνάσιο για το σχολικό έτος 2017-2018»)».

Δείτε το τελευταίο έγγραφο στη διεύθυνση: http://theologoi-kritis.sch.gr/docs/gymnasio/odigies_gymnasio_2017_18.pdf

 

Διδακτικές Οδηγίες για τη διδασκαλία των Θρησκευτικών στο ΕΠΑ.Λ. (2018-19)

Σύμφωνα με την εγκύκλιο Φ3/149327/Δ4/11-09-2018 του ΥΠ.Π.Ε.Θ., στα Θρησκευτικά του Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑΛ, για το σχολικό έτος 2018-2019: «ισχύουν η ύλη και οι οδηγίες διδασκαλίας, όπως έχουν ορισθεί για το σχολικό έτος 2017-2018, σύμφωνα με το με αριθ. πρωτ. 168781/Δ2/09-10-17 έγγραφο του ΥΠΠΕΘ σχετικά με τις «Οδηγίες Διδασκαλίας για το μάθημα των Θρησκευτικών στα Ημερήσια και Εσπερινά Λύκεια για το σχολικό έτος 2017-2018».

Δείτε το τελευταίο έγγραφο στη διεύθυνση: http://theologoi-kritis.sch.gr/docs/lykeio/odigies_GEL_2017_18.pdf

 

Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες Γυμνασίου, Δημιουργικές Εργασίες Λυκείου και Ερευνητικές Δημιουργικές Δραστηριότητες Λυκείου (2018-19)

Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες Γυμνασίου

Σύμφωνα με την εγκύκλιο 150238/Δ2/12-09-2018 του ΥΠ.Π.Ε.Θ., για τη δομή και το κανονιστικό πλαίσιο εφαρμογής των Συνθετικών Δημιουργικών Εργασιών στο Γυμνάσιο για το σχολικό έτος 2018-2019 ισχύει το με αρ. πρωτ. 9502/Δ2/19-01-2017 έγγραφο του ΥΠ.Π.Ε.Θ. με θέμα: «Οδηγίες για την εκπόνηση των Συνθετικών Δημιουργικών Εργασιών στο Γυμνάσιο (άρθρο 3 του Π.Δ. 126/2016) για το σχολικό έτος 2016-2017».

Δημιουργικές Εργασίες Λυκείου

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του 150233/Δ2/12-09-2018 του ΥΠ.Π.Ε.Θ., για την υλοποίηση των Δημιουργικών Εργασιών στο Γενικό Λύκειο για το σχολ. έτος 2018-2019 ισχύουν τα εξής:

Το πλαίσιο υλοποίησης των Δημιουργικών Εργασιών προσδιορίζεται στο άρθρο 8 του Π.Δ. 46/2016, όπως αντικαταστάθηκε και ισχύει, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθ. 34 του Ν. 4521/2018 (ΦΕΚ 38/Α/2-3-2018).

Επισημαίνεται ότι «Πληροφοριακό και ενδεικτικό υποστηρικτικό υλικό» σχετικά με την υλοποίηση των Δημιουργικών Εργασιών είναι αναρτημένα στην ιστοθέση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση: http://iep.edu.gr/el/component/k2/content/37-synthetikes-ergasies.

Ερευνητικές Δημιουργικές Δραστηριότητες Λυκείου

Για το μάθημα Ερευνητικές Δημιουργικές Δραστηριότητες στις Α' και Β' τάξεις Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και στην Α΄  τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολ. έτος 2018 – 2019 ισχύει η εγκύκλιος 142708/Δ2/04-09-2018.

 

Ευχές για την έναρξη του νέου σχολ. έτους - Διδακτικές Οδηγίες για τη διδασκαλία των Θρησκευτικών σχολ. έτους 2018-19

Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι,

Εύχομαι το νέο σχολικό έτος να είναι ευλογημένο από τον Θεό, πολύκαρπο και καλλίκαρπο.  Καλή δύναμη και κάθε προκοπή στο διδακτικό έργο σας,  με πολλή υγεία, αισιοδοξία, πίστη, αγάπη και ελπίδα.

Με αφορμή την έναρξη του νέου διδακτικού έτους, επισημαίνω ότι, ήδη, έχουν αποσταλεί από το Υπουργείο Παιδείας στις σχολικές μονάδες οι Διδακτικές Οδηγίες του σχολ. έτους 2018-19 για τη διδασκαλία των Θρησκευτικών στο Γυμνάσιο και το ΕΠΑ.Λ., ενώ αναμένονται και οι αντίστοιχες Οδηγίες για τη διδασκαλία στο ΓΕ.Λ.

Περισσότερα...
 

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για συμμετοχή στο Περιφερειακό Δίκτυο Πολιτιστικών Θεμάτων: «Τοπική ιστορία και παράδοση: Άγιοι του τόπου μας»

Το Πειραματικό Γενικό Λύκειο Ηρακλείου, σε συνεργασία με τον Σχολικό Σύμβουλο Θεολόγων Κρήτης και την Πατριαρχική Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Κρήτης, πρόκειται να συντονίσει, κατά το σχολικό έτος 2018-2019, Περιφερειακό Δίκτυο Πολιτιστικών Θεμάτων, με τίτλο: «Τοπική ιστορία και παράδοση: Άγιοι του τόπου μας». Το Δίκτυο απευθύνεται σε όλους τους εκπαιδευτικούς, ανεξάρτητα από την ειδικότητά τους, και σε όλα στα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κρήτης.

Περισσότερα...
 

π. Χρύσανθος Κατσουλογιαννάκης: Ο Ιερέας της Σπιναλόγκας

Εκδήλωση με θέμα τη ζωή και το έργο του τελευταίου Ιεραπετρίτη Ιερέα της Σπιναλόγκα π. Χρύσανθου Κατσουλογιαννάκη, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 10 Ιουνίου 2017 και ώρα 19:00 μ.μ. στην αίθουσα Μελίνα Μερκούρη του Δήμου Ιεράπετρας.

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν ακόμα και τα αποτελέσματα του εκπαιδευτικού πολιτιστικού προγράμματος με τίτλο «Άθως: Καράβι πολιτισμού και παράδοσης».

Η παραπάνω εκδήλωση έγινε σε συνεργασία με το ΝΠΔΔ ΚΟΙΝΩ.ΠΟΛΙΤΙ.Α. και το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Ιεράπετρας με σκοπό τη συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης για το Κοινωνικό Παντοπωλείο.

Τη φετινή σχολική χρονιά μια από τις πολιτιστικές ομάδες του 2ου Γυμνασίου Ιεράπετρας που αποτελείται από 30 μαθητές, μετά από την παρότρυνση των καθηγητών κ. Χοϊλού Δημητρίου Θεολόγου και κα Δημητριάδου Ελένη Μαθηματικό ασχολήθηκε ιδιαιτέρως με την πορεία του ορθόδοξου αγιορείτικου μοναχισμού μέσα στην εκκλησιαστική ιστορία.

Στόχος του προγράμματος ήταν η ευαισθητοποίηση και η ενημέρωσή των μαθητών πάνω στον τρόπο λειτουργίας ενός ορθόδοξου αγιορείτικου μοναστηριού αλλά κυρίως η κατανόηση της πολιτιστικής, πολιτισμικής και θρησκευτικής αξίας του Αγίου Όρους και των αγιορειτών για την ελληνορθόδοξη ιστορία και παράδοση μας.

Περισσότερα...
 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ

We have 14 guests online

ΜΕΤΡΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ

Εμφανίσεις Περιεχομένου : 1170225

ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑΣ

Εξήλθε ο σπείρων του σπείραι τον σπόρον αυτού. Η καλλιέργεια που πρέπει να κάνουμε πριν από τη σπορά... (Λουκά Δ΄)

Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός εξέλεξε μαθητές όχι από σοφούς του κόσμου τούτου κι από ευγενείς και πλούσιους και ένδοξους αλλά από αλιείς και σκηνορράφους φτωχούς κι αγράμματους… κι αυτό γιατί ήθελε με αυτόν τον τρόπο να μας δείξει ότι τίποτε από όλα αυτά δεν εμποδίζει να αποκτήσουμε αρετή και επίγνωση θείων λόγων και των μυστηρίων του Αγίου Πνεύματος. Κι ο απλούστερος και αφελέστερος και πιο αμόρφωτος αν δείξει τη δέουσα προθυμία κι επομένως την καλή χρήση του αυτεξουσίου του μπορεί να πετύχει και εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν και ζωήν αιώνιον κληρονομήσαι αλλά και να καταστεί με τη βοήθεια του Θεού πάντοτε και διδάσκαλος της οικουμένης! Μοναδικά του εμπόδια στέκονται πάντα ραθυμία και προσκόλληση στα γήινα και στη γη που μας εμποδίζουν να ακροαστούμε ή και να μελετήσουμε και να ενθυμηθούμε όσα πρέπει και να φροντίσουμε για τα μέλλοντα και αιώνια. Κι αυτό φαίνεται ιδιαίτερα σήμερα που ο Κύριος μίλησε με την παραβολή του σπορέως αλλά κι οι μαθητές Του ήθελαν να κατανοήσουν τα λεγόμενα και δε μπορούσαν!

Περισσότερα...